2017-2018 Eğitim - Öğretim Yılı Yatılılık Müracaatları
Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü Parasız Yatılılık ve Bursluluk Komisyonunca pansiyona yerleştirilecek öğrencilerden istenecek belgeler ve gerekli açıklamalar ektedir.
-İl Merkezindeki Pansiyonlarda Barınmak Üzere İl Milli Eğitim Müdürlüğüne yatılılık başvurusunda bulunan öğrencilere ait belirtilen belgeler 08 Ağustos-06 Eylül 2017 tarihleri arasında hazırlatılacak ve yarım kapak dosyaya listedeki sıraya göre yerleştirilmiş olarak 07 Eylül 2017 Parşembe günü mesai bitimine kadar İl Milli Eğitim Müdürlüğü Mesleki ve Teknik Eğitim Hizmetleri Birimine teslim edilecektir.
-Pansiyonlu Okullar 05-06 Eylül 2017 tarihleri arasında kendi okullarına kayıtlı öğrencilerden pansiyon talebi bulunanların yerleştirme işlemlerini tamamlayacak ve 07 Eylül 2017 Perşembe günü mesai bitimine kadar pansiyonlarındaki boş Kız - Erkek öğrenci kontenjan bilgisini ekteki pansiyon bilgi formuna işleyerek Mesleki ve Teknik Eğitim Hizmetleri Birimine (meslekiteknikegitim37@meb.gov.tr) elektronik ortamda ulaştıracaklardır.
-11-15 Eylül 2017 tarihleri arasında Milli Eğitim Müdürlüğü İl Yatılılık ve Bursluluk Komisyonunca yatılılık yerleştirme işlemi yapılacağından öğrenci mağduriyeti oluşturmamak adına başvuruda bulunacak öğrencilere ait evrakların hazırlanmasında gecikmeye mahal verilmemesi önem arzetmektedir.
Ekler:
1-İstenecek Belgeler (2 Sayfa)
2-Pansiyon Müracaat Dilekçesi (1 Sayfa)
3-Maddi Durumu Gösterir Beyanname (1 Sayfa)
4-Pansiyon Bilgi Formu (1 Sayfa)